All-Tuts Blogger Teması

Perşembe, Mart 29 yazildi.

Arkadaşlar merhaba diyelim öncelikle... Sizlere ilk kullandığım temayı yane "Al-Tuts" temasını vermek istedim. Bu tema çok güzel temadır. Bu temayı isteyen kişiler olmuştu. Bugüne kısmetmiş herneyse biz temamıza geçelim..!



ALL-TUTS TEMASI:
Bu tema aslında wordpress teması ama blogger'lı serisini yapmışlar.. Ayrıca yapanında ellerine sağlık.! Bu temayı ben ilk aldığımda birçok sorun ile karşılaştım ama bu sorunları aştım. Siteyi çok güzel yaptım. İnşallah sizlerde beğenirsiniz..! Temaya kendimde bazı eklentiler ekledim kendim bazı şeyleri türkçeye çevirdim. Ve size benim kullandığım son hali ile vereceğim..!




ALL-TUTS TEMASI ÖZELLİKLERİ: (Benim eklediğim özellikler)
» Cufon Font Teknolojisi
» Benzer Yazılar Eklentisi
» Son Yorumlar Eklentisi
» Sayfa Numaralandırma Eklentisi


» Arama Kutusunu Türkçeleştirme
» Yorum Kutusunun Başında Yazan Yazıyı Türkçeleştirme
» Devamını Oku>> Eklentisinin İsmini Türkçeleştirme
» Devamını Oku Eklentisinin Yukarısında Tarih Olan Bölümü Çalıştırıp Türkçeleştirme


VB. BİRÇOK ŞEYİ KENDİM DEĞİŞTİRDİM..!



EKLENTİLERİN ÇALIŞMASI İÇİN;

Burada tema ile ilgili bazı çalıştırılması gereken eklentilerin anlatımı var.!


TARİH EKLENTİSİNİN ÇALIŞMASI İÇİN;
Yerleşim'e girin>> Blog Kayıtları'nı düzenleye girin >> Resimdekilerin aynısını yapın.! (http://g1203.hizliresim.com/v/x/3xmd3.jpg)


DEVAMINI OKU EKLENTİSİNİN ÇALIŞMASI İÇİN;
Kayıtlara girin>> Herhangi bir kayıt oluşturun yada oluşturulmuş kayıtlardan birine tıklayın>> Resimdekilerin aynısını yapın.! (http://g1203.hizliresim.com/v/x/3xmcd.jpg)


BENZER YAZILAR EKLENTİSİNİN ÇALIŞMASI İÇİN;
Etiketlerin isimleri birbirine benzer ise bu uygulamada çalışmaktadır.!


SON YORUMLAR EKLENTİSİ İÇİN;
Yerleşim'e tıklayın>> Sağ tarafa yada sitenin altına gadget ekleye basın>> İçerik Takibi'ne tıklayın>> Resimdekinin url'sini değiştirin.! (http://g1203.hizliresim.com/v/x/3xmzf.jpg
Sonra karşınıza bir sayfa daha çıkıyor düzenlemenizi yapın ve kaydet'e tıklayın.!


SAYFA NUMARALANDIRMA EKLENTİSİ;
Bu eklentiye ek birşey yapmaya gerek yok.!


CUFON FONT EKLENTİSİ;
Bu eklentiye ek birşey yapmaya gerek yok.!




»İNDİRME LİNKLERİ;
İNDİR   -   DEMO


0 yorum: