Wordpress 3.3.1 Türkçe İndir.!

Cumartesi, Mart 17 yazildi.

Merhaba arkadaşlar, öncelikle ben Batuhan. (Ayrıca bu arada siteye yeni yazarlar gelmiş onlarada başarılar dilerim...)  WordPress 3.3.1, güvenlik ve bakım güncelleştirmesi için yayınlandı.
Güncellemenin sebebi, önemli bir açık ve 15 farklı sorunun çözümü oldu.
Yeni güncelleştirmede giderilen problemleri buradaki sayfadan görebilirsiniz. WordPress.org adresinde WordPress 3.3.1 güncellemesi buradaki haberle duyuruldu.

WordPress 3.3.1 güncellemesini blogunuzun yönetim sayfasındaki Güncellemeler bölümünden yapabilirsiniz. Eğer blogunuzu ftp üzerinden güncellemek isterseniz aşağıdaki adresten WordPress‘in son sürümünü indirebilirsiniz.  Aşağıda Wordpress'in 3.3.1 sisteminin indirme linki bulunmaktadır..!


»TÜRKÇE İNDİRME LİNKİ:



NOT:  Eğer İngilizce indirmek isteyen arkadaşlarım olurlarsa da yorum atsınlar ben onlara yardımcı olabilirim..:)

5 yorum:

  1. Merhaba Ben Hüseyin
    Bende Bloggerde Site Kurdum Ama Benim Sitemin Temasıda Böyle Ama Benimkisinde Tarih Yerleri Falan Bozuk Acaba Sen Bu Sitenin Temasını Xml Belges Olarak Yollarsan Çok Sevinirim Ve Sitemde Bu Sitenin Reklamını Çok Yaparım.
    (Teşekkürler.)

    YanıtlaSil
  2. Hüseyin arkadaşım ilk önce sitenin adresini ver bana.. :)
    Sonrada msn'ni ver oradan hallederiz tamam mı ? .... :)

    YanıtlaSil
  3. ama msn yerine facebook olsa daha iyi olur :)

    YanıtlaSil
  4. Hüseyin arkadaşım ben bir ara msn'ye girerim yada facebook'a girerim seni eklerim. Kabul et facebooktaki ismim "Batuhan Ateş".. Orada detaylı bir şekilde konuşuruz... Tamam Mı? :)

    YanıtlaSil